FAQ

LOGOWANIE

CO ROBIĆ, JEŻELI STRACIŁEM SWOJE DANE LOGOWANIA?

Należy niezwłocznie pisemnie poinformować o tym dział obsługi klientów naszego sklepu internetowego za pośrednictwem środków łączności wskazanych w dziale „Kontakty”. Nie ponosimy odpowiedzialności za działania osób trzecich wykonane po wykorzystaniu Państwa danych do logowania.

ZAMAWIANIE TOWARÓW

JAK KUPOWAĆ TOWARY?

Należy wybrać towar, wcisnąć klawisz „Do koszyka”. Po włożeniu do koszyka wszystkich wybranych towarów w prawym górnym kącie należy wcisnąć ikonkę koszyka lub kwotę, można usunąć niepotrzebne towary (X) lub:

Wcisnąć „Koszyk towarów” i obejrzeć koszyk, zmieniać ilości towarów (wpisując ilość i wciskając przycisk „Aktualizować”, usunąć towar (X), skorzystać z kodu rabatowego, wrócić do sklepu lub opłacić zakupy.

Wcisnąć „Opłacić” i od razu przejść do opłacania.

Jeżeli są Państwo nowym niezalogowanym nabywcą, w nowo otwartym okienku należy wybrać, czy chcą Państwo się zarejestrować i założyć konto, czy kupić bez rejestracji.

Rejestrując się w okienkach informacyjnych należy wpisać swoje dane niezbędne do nabycia wybranych towarów, opłacenia ich i dostawy, a także stworzone hasło. Po założeniu konta, w przyszłości, będą mogli Państwo szybciej robić zakupy, zobaczyć stan zamówienia i obserwować historię swych zamówień. Jeżeli nie chcą się Państwo rejestrować, od razu zostaną Państwo skierowani do wykonania opłaty. W obu przypadkach należy wcisną „Dalej” i wpisać niezbędne dane.
Jeżeli są Państwo niezalogowanym klientem, który wrócił i chcą się Państwo zalogować, należy wpisać swoje dane logowania.

KIEDY ZACZYNA SIĘ REALIZACJA MEGO ZAMÓWIENIA?

Gdy kupują Państwo przez Internet i płacą za towary przelewem, kartą płatniczą lub gotówką za pośrednictwem „Paysera“, lub kupują Państwo przez Internet i płacą przelewem za pośrednictwem „PayPal“, zamówienie jest przekazywane do dalszej realizacji od tego momentu, gdy pieniądze zostają zaliczone na naszym koncie „Paysera“ lub „PayPal“.

Gdy kupują Państwo przez Internet i płacą gotówką lub kartą płatniczą kurierowi, który dostarcza towary, uważa się, że umowa podlega wykonaniu od momentu, gdy potwierdzają Państwo swoje zamówienie w sklepie internetowym.

CZY OTRZYMAM POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA SWEGO ZAMÓWIENIA?

Tak. Składając zamówienie na wskazany e-mail otrzymają Państwo automatyczne wygenerowane potwierdzenie, że zamówienie w naszym sklepie internetowym zostało przyjęte.

DLACZEGO W INFORMACJI MUSZĘ WSKAZAĆ SWÓJ DOKŁADNY NUMER TELEFONU?

Czasami potrzebujemy się z Państwem skontaktować aby domówić szczegóły zamówienia. Kurier także potrzebuje się z Państwem skontaktować i uzgodnić odpowiedni czas dostawy, gdyż dostarczamy przesyłki osobiście do rąk odbiorcy.

ROZLICZENIE

JAKIE SĄ SPOSOBY I WARUNKI ROZLICZENIA SIĘ ZA TOWARY?

Korzystając z pośrednika płatniczego „Paysera“:

korzystając ze systemu bankowości elektronicznej swego banku lub systemu płatniczego „Paysera“;

poprzez pośrednika płatniczego „PayPal“ kupując towary przez Internet; w celu otworzenia konta „PayPal” niezbędna jest karta debetowa lub kredytowa i adres poczty elektronicznej; rejestracja odbywa się zgodnie z trybem ustalonym przez „PayPal”.

gotówką lub kartą płatniczą podczas dostarczenia/odbioru towarów.

DOSTAWA TOWARÓW

ILE KOSZTUJE DOSTAWA TOWARÓW?

Opłata za dostawę na terenie Polski jest uzależniona od wyboru rodzaju kuriera - szczegóły są w Menu dolnym zakładce Dostawa. Zamawiając na kwotę większą niż 199,0 pln, dostawa będzie bezpłatna.

CZY MOŻLIWA JEST DOSTAWA ZA GRANICĘ?

Obecnie towary dostarczamy na terenie Polski. W razie wysyłki poza Polskę prosimy o kontakt na email: kontakt@apteczka-madrali.pl w celu uzgodnienia indywidualnych kosztów dostawy.

ZA ILE CZASU OTRZYMAM SWOJE TOWARY?

Zamówione towary dostarczamy pod wskazany adres w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania płatności, chyba, że w sklepie internetowym wskazano inny termin dostawy. W każdym wypadku towary dostarczymy nie później niż w ciągu 30 dni.

Termin dostawy towarów jest liczony od kolejnego dnia roboczego po dniu otrzymania kwoty za towary na nasze konto. Terminy nie mają też zastosowania w tych wypadkach, gdy w magazynie nie ma niezbędnych towarów, a Państwo zostają zawiadomieni o braku zamówionych towarów.

JAK MOGĘ ODEBRAĆ SWOJE TOWARY?

Przesyłkę osobiście Państwu dostarczy kurier wybrany w trakcie dokonywania zamówienia.

W CIĄGU JAKIEGO CZASU MUSZĘ ODEBRAĆ SWOJE TOWARY, JEŻELI WYBRAŁEM SPOSÓB OPŁATY W GOTÓWCE LUB KARTĄ PŁATNICZĄ PODCZAS ODBIORU TOWARÓW?

Po 21 dniach kalendarzowych od terminu odbiory towarów. W przeciwnym razie zamówienie zostaje anulowane i towary wracają do naszego sklepu. W takim wypadku mamy prawo prosić Państwa wyrównać nasze straty tj. zapłacić za dostawę towarów, jeżeli taka opłata była zastosowana.

W CIĄGU JAKIEGO CZASU MUSZĘ ODEBRAĆ SWOJE TOWARY, JEŻELI JUŻ ZA NIE ZAPŁACIŁEM?

Po 21 dniach od terminu opłaty. Jeżeli nie odebrali Państwo towarów, gdyż nie udało się nam z Państwem skontaktować w ciągu wskazanego okresu, zamówienie zostaje anulowane i towary wrażają do naszego sklepu. W ciągu 14 dni zwrócimy zapłacone za towary pieniądze po odliczeniu opłat bankowych, które zapłaciliśmy za wykonanie przelewu bankowego oraz opłaty za dostawę towarów, jeżeli taka opłata była zastosowana.

CZY MOŻE TOWARY ODEBRAĆ INNA OSOBA NIŻ WSKAZANO W ZAMÓWIENIU?

Towary są dostarczane osobiście Państwu, chyba, że w czasie składania zamówienia wskazano, że towary może odebrać także inna osoba. Jeżeli nie mogą Państwo osobiście odebrać towarów i nie wskazano osoby, która może je odebrać, a towary są dostarczone na adres wskazany przez Państwa, nie mają Państwo prawa składać pretensji dotyczących towarów dostarczonych niewłaściwej osobie.

CO ROBIĆ, JEŻELI ZAUWAŻYŁEM, ŻE NARUSZONE JEST OPAKOWANIE PRZESYŁKI, KOMPLETACJA (ASORTYMENT), ILOŚĆ SIĘ NIE ZGADZA?

Muszą Państwo w obecności kuriera wskazać uwagi lub sporządzić oddzielny protokół dotyczący tych naruszeń. Jeżeli nie sprawdzą Państwo opakowania, kompletacji (asortymentu) dostarczonych towarów, ilości i/lub w dokumencie dostawy kuriera nie wskaże tych wad, przesyłka jest uważana za dostarczoną właściwie i bez uszkodzeń.

ZWROT TOWARÓW

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ JAKOŚCIOWY TOWAR I ODZYSKAĆ ZAPŁACONE PIENIĄDZE?

Drodzy klienci,

Prosimy Was o przemyślane zakupy.

Produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane ze sklepu internetowego apteczka-madrali.pl nie podlegają zwrotowi. Nie dotyczy to produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych zwracanych z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania, które mogą zostać zwrócone Aptece na zasadach opisanych w §11 Regulaminu Sklepu apteczka-mądrali.pl.

W przypadku towarów innych niż wskazane w powyżej, Kupujący może w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odebrania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, określonych poniżej.

Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

W przypadku terminowego odstąpienia od umowy oraz terminowego dostarczenia zwracanego zamówienia do Sprzedającego, Sprzedający zwróci Kupującemu całość otrzymanej od Kupującego płatności.

Sugerujemy odesłanie zwracanych towarów w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z nich.

Sprzedający zwraca Kupującemu uiszczoną przez niego płatność korzystając z tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Zwrot płatności dokonywany jest przez Sklep apteczka-madrali.pl niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy. Sklep apteczka-madrali.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania przesyłki zawierającej zwracane towary lub dowodu jej odesłania.

Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie zwracanych towarów i ich nieodsyłanie w kopertach lub kopertach bąbelkowych. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów, w których:

  • przedmiotem umowy są towary mające krótki termin przydatności do użycia, o czym Sklep apteczka-madrali.pl informował Kupującego przy składaniu zamówienia;
  • przedmiotem umowy są towary, które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;
  • przedmiotem umowy są produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne, zgodnie z §11 ust. 11.2 Regulaminu Sklepu apteczka-madrali.pl.

Zwracany towar powinien być w oryginalnym schludnym opakowaniu, nie powinien być uszkodzony, używany, nie utracić wyglądu towarowego ((nienaruszone etykiety, nie zerwane folie ochronne i in.), powinna być ta sama kompletacja, jaką Państwo otrzymali. Należy przedstawić dokument nabycia.

Po upewnieniu się, że jakościowy towar spełnia ustalone w regulaminie warunki zwrócimy pieniądze na konto bankowe nabywcy w ciągu 9-14 dni roboczych lub, na Państwa życzenie, w tym samym terminie wymienimy zwrócony jakościowy towar na nowy. Mamy prawo odmówić przyjęcia zwracanego przez Państwa towaru, jeżeli nie przestrzegano określonych w regulaminie warunków zwrotu towarów.

CZY MOGĘ WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ JAKOŚCIOWE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE?

Artykuły spożywcze właściwej jakości nie są wymieniane i nie są zwracane. 

JAK ZWRÓCIĆ JAKOŚCIOWY LUB NIEJAKOŚCIOWY TOWAR?

Za pośrednictwem kuriera (przyjazd kuriera, odbiór przesyłki na wskazany przez Nabywcę adres i dostawa do Sprzedawcy na koszt Nabywcy) lub na poczcie (Nabywca samodzielnie w wybranym oddziale poczty wykonuje zwrot Towarów na własny rachunek).

CZY ODZYSKAM WSZYSTKIE ZAPŁACONE PIENIĄDZE, JEŻELI ZWRACAM JAKOŚCIOWY TOWAR PO 14 DNIACH, LECZ PRZED KOŃCEM TERMINU 30 DNI OD CZASU KIEDY OTRZYMAŁEM TOWAR?

W takim wypadku nie zwracamy opłaconych przez Państwo kosztów dostawy, także będą musieli opłacić Państwo wszystkie koszty dostawy towarów związane ze zwrotem i/lub wymianą jakościowych towarów.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (POLITYKA PRYWATNOŚCI)

W JAKI SPOSÓB BĘDĄ PAŃSTWO PRZETWARZALI MOJE DANE OSOBOWE?

Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z wymaganiami ustalonymi w ustawie o ochronie prawnej danych osobowych Republiki Litewskiej, od 25 maja 2018 r. – zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Nr 2016/679 o ochronie danych, innych aktów prawnych Republiki Litewskiej regulujących przetwarzanie i ochronę takich danych, wymaganiami naszej polityki prywatności (www.norameda.com). W Polsce używany jest skrót RODO od Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane także Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych. RODO obowiązuje od 25 maja 2018 r.

CZY PODANE PRZEZE MNIE DANE BĘDĄ BEZPIECZNE?

Przetwarzając i przechowując Państwa dane osobowe realizujemy środki ochrony organizacyjnej i technicznej danych, które zapewniają ochronę danych osobowych przed przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, zmianą, ujawnieniem, także przed jakimkolwiek innym bezprawnym przetwarzaniem (www.norameda.com)